HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

egynek ez is jó

czombi 2007.06.26. 02:26

Hogy amúgy mivan
Ezt kérdezték többen
Aztán meg néztek mikor
Mondtam mégsem ütöttem
Meg senkit akinek amugy
Kijárt volna régen
Valami kacifántos sugallat
Megoldás képpen

Ugye néha te is vagy így
a plafonnal ketten
A hangulatom kiült rám
Az arcomra kentem
De nem baj jó ez így
Van rajta lámpa
Esténként meg nappal néha
Ezzel fénylünk a világra

Nézzük a csőben ott van
Biztos a megváltás
Néha remeg kicsit mint
A bokorba a hányás
De nem kell félni mert
Ezektől nincsen elválás
Tudod mint napközbe szembe
Ha jön az elvárás

Aztán ha lefekszem jobb lesz
Képem lesz groteszk
Amit vágok ha eljön még ma
Mikor érzem h jó ez
Tudod mikor végül a plafonnal
Maradtok ketten
Én vagyok magammal
Te meg karmolgatsz csendben 

Meg végül is jó h itt
Vagy nekem nemtom
Szabad-e ennek örülni még
Tudod a lelkem beton
Abból van ja ne csodálkozz
Mikor formába öntöm
A katyvaszt magamból szépen
Figurázva a világra köpöm 

Meg közbe jó ez érted
Csak annyi a baj
Hogy én rájöttem stikába
Néz, mond meg hall
Bárki engem az egész
Rendszer van hiába
És semmit sem tud az se
Aki az egészet kijárta 

Meg milyen már az is
Hogy újabban érzem
Hogy nem is az a jó
Amiben mindig is hittem
Meg nem akkor van minden
A legnagyobb rendben
Mikor ilyen izéjó fílingbe
Oda vonatjegyet vettem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr36105922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása