HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

szűrő,alapvetések (félreértések elkerülése végett)

czombi 2007.06.26. 16:49

Úgy akartam kezdeni ezt a mait, hogy olyan kis vicces irónikus legyen, aztán érdeklődés hiányában végülis elnapoltam, amugy is a gyomrom forog mikor megmondom a frankót.

És rájöttem, hogy nekem ez a blogolás sem fekszik (így szimplán 1 nap alatt sikerült mindezt kiokoskodnom), talán velem van a probléma, hogy antiszociállissá válok minden egyes alkalommal mikor a szájbertérben kell műmájerkedni, isten tudja van valami fóbiám ezektől a trendi dolgoktól, bár ha rám nézel meg nem mondanád.Mert ugyebár mi is ez, valami naplóféle vagy hasonló, hát nálam már ez mint tény is veri a biztosítékot, hogy vannak emberek, akik tényleg írnak ilyet, ráadásul vmi nagyközönség félének teregetik a szennyest, meg értekeznek magukról, meg a kutyasz*ros kis világukban bekövetkező mindenféle változásokról, kész röhej komolyan.És érted, ezek így készülnek erre egész nap és este a jóbanrosszbanmegatalálkozások (asszem ilyenek vannak:) között írnak egy oldalot.Könyörgöm kinek?

Én őszintén nem is értem miért van ennek ekkora divatja, a halál nem kíváncsi másnak a csak rá tartozó dolgaira, a mindennapjaira meg főleg nem (és most figyelem diszkréten beszólok), de leginkább azokat nem értem akik napi szinten olvasgatják a másét, te joisten én személy szerint ki tudom tölteni az életemet eléggé ahhoz, hogy ne kelljen máséban lubickolnom.De nincs megállás.Blogol mindenki.Ott van például a "Feri".A nemzet megmentője, a harmadik honalapító, na az is minden nap megírja a szíve baját, de szorosan a nyomában a másik nemzetmentő a Viktor is, annak a PRosai meg vidokkal bombázzák a nagyérdeműt.Hát az egyszerű polgár merészelne kimaradni ilyenből?Gyerekek...az illúzió, a nép ópiuma.Egészségetekre.

Úgyhogy ez a kis játszóház, ahova én a saját tyúksz*aros kis mindennapjaim benyomásainak hatására produkálom magam(jéé jellemző, hogy negatív jelzőként a mindenféle állatfajtákat mixelek össze a sz*r szócskával, ejjdekreatív ez a ferkó), sajnos nem szolgál infoval kis életem érzelmi, szexuális, és egyéb aspektusairól sem.Ezért is szűrű ez a székfoglaló itten a semmiben, mert ez a blog javarészt az én egom viháncolásából született filozofálások, dalok, versek és egyéb finomságok gyűjtőhelye lesz, ami nyilván igen nagymértékben szűkíti majd a hallgatóságot, de ez nem is baj, nem várom én senkitől, hogy szórakoztatva érezze itten magát, az se baj, ha legfeljebb 2-3 ember néz majd be ide mindennapi okosságokért.

Egyelőre ennyi, majd fejtem még.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr54106397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

V z 2007.07.01. 12:05:27

Hallod Swéd két lehetőséget látok rádragadt valamiféle canabista átok,sha ez nem magyarázná költői vagányságod be kell látnod,hogy egy fiatal lélek is lehet hebehurgya látnok.


De ha gügyeségből származna károd,
majd meglátod,számitásod nem mindig találod,s oh jaj tengernyi vész
és rémálom,de ki utad lehet,ha a lelketlen lelkek békéjét megtalálod.

czombi · http://czombi.blog.hu/ 2007.07.01. 23:22:01

ez tetszett, nem csalódtam benned barátom:)

písz

Andeee 2007.07.02. 20:07:20

Szia!

Nem mondom,hogy hogy találtam rám.Mondjuk,hogy mindenféle kesze-kusza kapcsolataim vannak,és én már csak egy olyan ember vagyok,akik valamiért nagyon érdeklődő... ha valami újat látok: lecsapok rá.
Tökjó stílusod van,teccik. :) Szóval én úgy döntöttem gyakrabban foglak látogatni,bár nem feltétlenül azért,mert a "tyúkszaros életem" annyira sivár,hogy egyébként nem tudnám hogy elütni az időmet.Érdekel,hogy mások hogy látják a világot.Így egyszer majd biztos eljutok odáig,hogy megértem az embereket.
www.ezem.blog.hu
Ja,nem a mindennapjaimat írom. :) Csak úgy gondóxom.Asszem.

Üdv.:Andeee

czombi · http://czombi.blog.hu/ 2007.07.04. 02:53:21

gyerekek jóóezz, örülök ha ez másnak is mond valamit, gyere bátran olvasgatni, písz.
süti beállítások módosítása