HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd VI. (csak mert jól lenni szokatlan van utamban ez most újabban)

czombi 2007.06.29. 18:54

mondogasd:

Itthon minden más
Állomás emléket szül
Örömtül körbe ül minden
Barátok szólnak itt bent
És állnak utamba kileng
A karjuk miközbe halljuk
Itthon vagy dejó feri vagyok
Hello rég láttam a szemetek
Más lett ez emberek sejtem
Mit nem merek mondani
Rejtjelek minden szemben
Csillognak rendben itthon
Vagyok ebben az egészben
Más egészen illata a fáknak
Más színe a szemeknek egész nap
Vártak és hangját hallom
Éppen egy lánynak régen nem
Álmodtam magamat vádoltam
Érte hogy nem láttam még
Olyat hogy ég mégis valami
Bennem amit tőle vettem
Majd magamba tettem és ez
Magyarázza minden tettem
Szóval hallom most sőt
Mondhatni érzem látni is vélem
Vonalait a térben naplementés
Éppen a határ ott áll lebeg
A haja, nevet az alja az égnek
Meséllek téged de minek már
Látom megérkezett instant egy álom
Libabőrrel állom mikor keze
Fut végig a vállon enyémen
Megértem magam engedi hagyjam
Szememet lecsukni jé de fura
Elhiszi nem kértem magam is
Lemérem a helyzetet nem értem
Csend legyen ezt kérem egy
Perce most elértem a nirvanát
Szemlélem…

Teccik.Szerintem maradok.Csókol mindenkit Ferike.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr80108604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babe 2007.06.30. 09:01:58

Azt hiszem sokszor, pl. eme írásnál "n numin neut numen" van veled Feri!
süti beállítások módosítása