HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd

czombi 2007.06.26. 02:17


mondogasd:

Tudom hinni kellene
Elfogadni illene
Határok hatások leások
Mélyre most azonnal ha lépek
Lélek mélyre embert mérek
És kikerüllek magamban téged
Pedig te nem is kérted
De azt se, hogy mégse
Menjek már el melletted
Pedig különben is kelletted
Magadat nekem bennem
Emberemre találtunk ketten
Menjek maradjak legyek embere
Haragnak de tagadnak a hormonok
Melletted sohasem horkolok
Lélekfonál csak mit horgolok
Közben magam elé mormogok
De még most itt állok
Magamnak képzelek világot
Szebbet csinosat egyet
Rímesre szedem a kedvet
Pedig nem is volt érzed
Még az illatod ugye nem
Bezzeg én eltettem
Bennem jobb kedvű lettem
Minden reggel mannát ettem
Emléket vettem a polcról
Leporolni gyorsan a holtról
A tóról készült fényképes lenyomat
Lelkemben ott maradt csak
Nézem ott a kézben rá tekert
Orvosi gézben csöpögős mézen
Állt és csúszott a pillanat
Kértem de nem maradt értem
De hogy a holnapot megérem
Imákba nem mérem a szerencsét éppen
És hogy miért kétlem a jólétbe
Burkolt gondolat elmémbe
Választ nyög ködöt köp
Vagy csak lök előrébb egyel
Az élet nap mint nap tesztel
Gyerünk ne csak nézd vedd el
De jó mélyre tedd el
És várd hogy holnap reggel
Lesz miért kelni melletted
Vagy egyedül sem mindegy
Hogy kint egy csók vagy csak intett
A lány tegnap délután az utcán
Nézett furcsán hát még én
aki mióta várlak tanulsága légy a világnak
hogy virágnak lenni mezőn
kívánlak és kibírom kivárlak
míg jössz vársz mész égsz a napon
dologban vakon zsebemben vagyon
mindenem elfér a kezemben
gyere sírjunk kegyetlen
az egyetlen Isten feje is
fedetlen emeltem kalapot neki
kérleltem legyen okkal életem
ne szórakozzon énvelem aztán
maradt végtelen távol kacsintott
a Lucifer kéjesen most suttog
és nem agyal a lényegen...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr52105920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása