HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd III. (avagy négyes csokor pokolról csókol kell is az neked)

czombi 2007.06.27. 19:42

mondogasd:

Nézd a képen ott vagyok
Még látszik, hogy ragyog
Szememben az értelemnek tűnő
Védtelen gondolat naivan
Lányokat álmodtam pariban
Voltan magammal gondoltam
Sokkal több minden lesz itten
Biztosan jó lesz ez itt benn
Olyan is volt, hogy hittem
Jaja emlékszem komolyan aszittem
Majd nem vág rajtam diszkrét
Véres foltot ma meg csak a sorsot
Anyázom eskü haverom ez lesz
A halálon túl ha majd lépkedsz
Tévedsz valami újba csöppentő útra
csak hogy legyen a túra
szórakoztató egyen szóra
mikor lépkedünk díszben hullunk
porba mert az mindig jobb ha orrba
rúgnak mi meg szidjuk az anyját
a sorsnak szegénynek adnánk
meg mindent neki kint bent
sem megy ez ma itt lent
minden nap más csak az
lenne változás ha mondhatnánk
nyomás arra jobbra kicsit visszább
és ott na
uhh de jó lesz

Lányokat álmokat kergető
Kárhozat tobzódik s lángokat
Lehel keblemre ezerrel tolja
És nem figyel csak nyomja
A gombot az agyba az meg
Legszívesebben halna és hagyna
A picsába mindenestül de ez jó
Így meg nem menekül ő sem
Szegényke szolidálok vele késbe
Dőlést imitálok neki hátha
Szebben mosolyog majd a világra
Egyemismeg hiába próbálom
Becsapni nem lehet miközbe
Eltemet a mindennapi agyvérszegény
Nihilből kovácsolt paróka
Ha húztuk fejünkre s néztük az óra
Mintha nem volna pontos de igazából
Ez nem is lenne fontos neked sem
Rongyos barátom magam is belátom
Nincs rendbe ez se és ma se lett
Jobb az élet egy fokkal pedig nem ártott vóna

Ecsém elhiszed milyen ma is
A kis hamis elém állt az is
Aki eddig nem mert volna
De szólna egyből holtra
Fehéredik serényen mikor
Érzem hogy bemértem és
Ütőtávon belülre kértem
Egy laza hellot meg egy üveg
Merlot még melléje aztán
Ő mesélte h ezt egyszer már
Megélte és egy kis reményt is
Csempészett a mesébe mint a
Fanka ha Kecskemét jön szóba
Szódát csapat a borba mondta
Már többször arcunkba tolta
Őszinte volt akár névnapra torta
A sok baráttól mert annyira szeretnek
És tudják nem eretnek dolog
Hogy miközben sietnek késsel
A tortára formát vágnak torkára
Ez van a sors elénk okádta
Mindezt itt kint edz nap mint nap
Melletünk mi meg csak nevettünk
Aztán rájöttünk nem pálya
Röhögni pofába éppen az övébe
De ezért már megérte még ha
Nyögjuk is azóta hogy jó szóra
Nem hallgattunk időben kellett volna
Én mondom nektek gyerekek ő mindig is tudta a nevetek

Már régóta nincs kihez sietnem
Az élet ilyen hobbi kietlen
Kegyetlen hagyta egyetlen fiát
Hallgassa naphosszat a melódiát
Mit ő játszott el hát most végre
Kérdezd meg ettél-e valaha
Akadt-e torkodon vagy csak akarna
Falat a jóból emelni olykor lenne
Kedvem és rögtön egyben ülnénk
Is ünnepet a lábam meg mért remeg
De lesz remek az összkép lesz hozzá
Násznép lány szép hány még
Mond meddig álmodunk ébren
unom már régen mint égen a csillagot
kerestem itt hagyott vétlen én eskü
nem kértem tényleg nem értem
nem baj…






Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr42107276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása