HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

elalváshoz

czombi 2007.09.28. 03:13

Kapcsold le a lámpát
feküdj szépen hanyatt
üríts fejet kukába
nézegesd még magad

önértékes visszanézés
ma sem lett jobb semmi
de a szarnak egy újabb pofont
lesikerült kenni

mosogatni kellett volna
és vár még néhány számla
és ma sem mentél oda hozzá
majd meglesz még az ára

fogyni kéne néhány kilót
a csajt nem hívtam egy hete
minek ittam meg azt a sört
nem ízlett az másik fele

este van este van
takaróval kell vegyülni
de holnap reggel fel kell kelni
és akkor sem fogsz menekülni

de azért

álmodj majd szépeket
szebbnek tűnő éveket
értelmesebb életet
és felejtsd el a lényget...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr31179300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lijo · http://asztalraba52as.blog.hu/ 2007.09.28. 08:00:56

Mié\\\' van nekem az a\\\' érzésem, mikor a belső freskóidat olvasgatom, Kombikám, hogy Te télleg nem mész oda ahho\\\' a nőhö\\\'? Menj mán oda mer\\\' eccer a kis pösti albérletben megtalálnak maj\\\' 2 rekesznyi szétgurult sörösüveggel, és má\\\' csak egy nőt emlegetnek: Halál Beá\\\'ta... :)
Jó-jó illik a hangulata az időjáráshoz, de én se akarok lenni szuiszájd, bazz!

sunshine 2007.09.28. 09:18:31

Nekem tetszett, találó...

Babe 2007.09.28. 19:16:45

Jó.Nagyon.
süti beállítások módosítása