HTML

czombi

Kezécssókom' mindenkinek ez egy ilyen mindenféle kis játszótér tele agyament és céltalannak tűnő okoskodásokkal, felböfögött világfájással és megváltó okfejtésekkel, mindez fűszerezve az én kis szösszeneteimmel, viduljunk emberek ollállá....

Friss topikok

  • VI. láma őszentsége: Na ez nagyon nagyon jó, ba52d meg! Télleg, őszintén! Don't hanyag your blog! Én se! Let's bloggg! ;) (2008.11.19. 16:06) Mondogasd IX.
  • kiss ákos: ne hanyagold a blogodat, kár lenne érte, érted, és értünk is... már, ha érted mire gondolok! :) (2008.10.23. 01:20) megfejtés hajnalfelé
  • czombi: en sem vagyok egy egyertelmu csavo, de oszinten szolva fogggalmam se nincsen h ez mit jelent:) (2008.06.24. 01:12) annyira unom magam torkon szúrom folyton
  • CzB90: Bravó! Le a kalappal! (2008.02.08. 13:33) bele a valahova
  • versessrac: deszép (2008.01.25. 01:53) a máról a holnapra

Mondogasd IV. (mert ilyen termékeny napom van)

czombi 2007.06.27. 20:13

mondogasd:

Add össze vedd el
Emeld meg egyel a tétet
Nem vétek ennyi évvel
Meg lével a hát mögött
Fénnyel ébredsz neked
Lehet a kedved magasztos
Ha nyomod a maszlagot
A pult mögé ér csattan
Az agyban valami pillanat
Alatt haladt el erkölcs
Kell is h feltölts az estére
Szivarral erkélyre állj ki
Az autód sem akármi
Utódod akárki mindegy
A fajtádból annyi mint egy
Rakat nekem a lelkemben lakat
Téglából falat közénk kamat
És egyebek kötik a fejedet
Ehhez a műmájer szájjáel
Kemény vagy legényem
Teljesen megértem h vagy
Király érzed ez neked kijár
Nekem csak gitár van Kurgyis
Kezéből úgy is minden más
Szólam ül kedvemre szótlan
Maradok mellette az ihletet
Elvette mert hallani vélem
Volt jobb szinte érzem
Lehelsz vállamra nem nő
Ki szárnyam ma itt fogsz
Az ágyamba ez jutott részemre
Turkálok pézembe néhány pár
Évembe mi mögöttem tudható
Aludni volna jó nem megy régen
Ideje tétlen nézem csak létem
Eskü nem értem ménem teszünk
Ellene jajj ilyenkor látni kellene
Arcomon fintort mit jókedve vágok
Asszonyt érzek és angyalokat szánok
Meg s húzom késre hosszúra őket
Én nem így kívántam nőket
Szajhásan riherongy had lássam
Mutasd meg tedd ki a seggük se
Semmi pénz meg rahedli kéne
Ezek meg méne kötnek üzletet
Bérbe magukat adják egy évre
S ki őszintét kérne sikoltva végre
Nézhet ki magából nem számít
Csak varázsolj műkörmöt estére
Alakíts nagyot s akkor már megérte
Feküdni vele estéről estére
Testéről mesélne mindenki hetekig
Csak szólni nem volt szemérme
Hogy az agyat csak remélte szegényke
hát ez számít ezeknek
Engem nem lepnek meg kérdés
Kér magának kérést meg válaszok
Kéne bújunk be prémbe a
Kánikulába mert meztelen feküdtünk
A sarki kukába (mi hülyék...)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czombi.blog.hu/api/trackback/id/tr28107302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása